Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

H3J!

Av Matilda Andén - 9 maj 2013 19:46

Heej! På er sötnosar! Har inte bloggat så mkt men det är mkt med skolan! Därför så kommer det inte upp så mkt nu på några veckor men ska försöka så gott jag kan!<3 Just nu lyssnar jag på YOHIO och Seremedy! <3 älskar Seike's röst! Den är så vacker! Det samma med YOHIO's röst! <3 Finns verkligen ingen bättre sångare än de! <3 Men måste dra nu! <3 Puss & Kram// M.A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Andén - 12 juni 2013 20:47

Hejsan! Tänkte ta och typ ta en paus med den här bloggen och starta en ny som handlar om min vardag typ.... Men kommer att uppdatera på den här också! Men tar en paus från den här bloggen ett tag! Puss&Kram...

Av Matilda Andén - 22 maj 2013 22:11

Men tjäna! Seike's nya band ska heta.............. Gör er berädda........... Kerbera! Längtar tills de släpper musik! ...

Av Matilda Andén - 17 maj 2013 22:28

Tjaa! Fick reda på för några dagar sedan att Seike har hittat alla medlemmar till sitt nya band! De vet inte vad de ska heta än men så fort jag vet något mer så kommer det upp här på bloggen! Är väldigt tacksam över alla som läser den här bloggen! Ha...

Av Matilda Andén - 4 maj 2013 15:44

Del 4!   Vi sitter hemma hos YOHIO och tittar på film! Vad det är för film det vet jag inte men den verkar vara ganska bra! Vad den handlar om vet jag inte riktigt heller! Vi har beställt Kina-mat och köpt två flaskor Cola! Livet leker just nu! Ä...

Av Matilda Andén - 3 maj 2013 18:09

Del 3!     Två timmar senare sitter vi i en studio och pratar om videon! Eller det är mest bara Yousef och några andra killar som pratar... YOHIO och jag sitter mest bara och gör ingenting... Man märker att det här inte är det roligaste med art...

Presentation

Hej! Det här är en fanblogg för Seike och YOHIO mina största idoler!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards